dinsdag 15 januari 2013

Van rommel tot ruimte

Aangestoken door een lieve vriendin ga ik het komende jaar proberen om ruimte te vinden tussen alle rommel ( nou ja: vele spullen, chaos enz) in mijn huis.
Al jaren hang ik er tegen aan en wie weet gaat het nu lukken.
Het schijnt dat als je de rommel om je heen opruimt, er ook ruimte komt in je hoofd/denken en dat zou mooi meegenomen zijn.
De afgelopen dagen heb ik al de nodige plekken/kastjes/laatjes/planken aangepakt.
Hiervan de komende dagen de foto's.
Eerst maar even die van vandaag.

Bovenste laatje voor en na

Onder het ( in de magnetron) maken van een kommetje havermoutpap ( een ontbijt schijnt te moeten...)heb ik snel even 3 laatjes in de keuken aangepakt. Hier was de chaos gelukkig nog niet zo groot ( ergens in november 2012 ook al een keertje uitgemest).
Mijn taak opruimtaak voor vandaag zit er dus al weer op. Hoe makkelijk kan het zijn?

Het onderste laatje voor en na

En tot slot het middelste laatje, dat er eigenlijk al heel netjes uit zag, dus geen "voor" foto.

Morgen maar eens kijken of ik een wat gezelliger uitlijk aan dit blog kan geven!


2 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je er een weblog aan wijdt (schrijf ik dat woord wel goed? ziet er zo stom uit). Vandaag geen kastje voor maar wel ga ik los slingerende dingen opruimen, op het aanrecht, in de slaapkamer etc. Zo ga ik het huis door. Morgen wordt het dan de onderkant van de buffetkaast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Elske kom meteen kijken. Hoop door je aangestoken te worden en met sommige spullen wegdoen eens door te kunnen pakken. Goed blog dit!

    BeantwoordenVerwijderen